Berijders

Rij jij een Operational Lease auto of bus via InMotion Lease, dan vind je hier alles wat je nodig hebt.

Mijn auto of bus geeft aan dat hij onderhoud nodig heeft, wat nu?

Jij mag zelf een afspraak inplannen bij de merkdealer of een Lease Service Partner vestiging voor wanneer het jou uitkomt. Geef aan bij het maken van de reservering dat het gaat om een leaseauto van InMotion Lease en geef door of je gebruik wilt maken van een vervangende auto of bijvoorbeeld een leenfiets, wij zorgen voor de rest.

Brandstofpas kwijt?

Geen probleem, bel of mail ons dan blokkeren wij de oude en sturen je een nieuwe. Let op, hier zijn kosten aan verbonden. 

Kentekenpas kwijt?

Geen probleem, stuur een e-mail met jouw kenteken en wij vragen een nieuwe voor je aan en sturen deze naar je toe. Let op, hier zijn kosten aan verbonden.

Groene kaart nodig?

Tegenwoordig is een groene kaart bij je hebben in Nederland en de meeste Europese landen niet meer verplicht. Uiteraard kunnen wij je wel een digitaal exemplaar toesturen, altijd makkelijk deze in je telefoon te hebben staan. Toch liever een op papier? Geen probleem, stuur ons een e-mail met jouw kenteken en wij sturen jou er eentje toe.

Even niet meer in beweging, wat nu?

Ik heb pech

Pech onderweg? In binnen of buitenland zij brengen jou weer inbeweging. Wij zijn aangesloten bij Eurocross Assistance voor pechhulp, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bel 071-3641265

Hulp bij noodsituatie na schade.

Heeft u een noodsituatie en kunt u niet meer verder rijden door schade aan uw voertuig? Bel dan de Allianz Hulpdienst op via 020–5929118.

Schade, maar u kunt wel doorrijden?

Is uw auto beschadigd, maar kunt u er nog wel mee rijden? Meld dan eerst uw schade online via www.allianz.nl/autoschade. Laat daarna uw auto herstellen bij één van onze Allianz Topherstellers.

Ruitschade

Bel dan Allianz Autoruitservice op 088-5773333, zij helpen u verder naar de juiste specialist om dit te verhelpen.